31.10.2019

I den kommende uge - uge 45 - går vi over til at få vareleverancer fra det nye regionslager i Region Midtjylland.

Tirsdag d. 5. november ankommer de første varer fra regionslageret til Hospitalsenheden Vest. I den kommende weekend vil der derfor ske it-mæssige ændringer i RM Indkøb, som gør, at bestillinger af varer fremover går til regionslageret.

Bestilling af varer sættes på pause d. 1. november

Ændringerne betyder, at bestilling af varer i RM Indkøb bliver sat på pause fra og med fredag d. 1. november og frem til, at der igen er givet grønt lys for indkøb.

Afdelingerne får besked, så snart RM Indkøb er åbent for bestillinger igen via en mail til funktionspostkasserne i Hospitalsenheden Vest. Indtil mailen er modtaget, må der ikke bestilles varer online i RM Indkøb Web, og der må heller ikke scannes brikker. 

For yderligere information er du velkommen til at kontakte hospitalsdirektør Poul Michaelsen på tlf. 2137 5007, driftschef Jens Peter Østergaard tlf. 7843 3911 på tlf. og koordinator Lilian Dissing Pedersen på tlf. 7843 8685.