16.05.2019

Det skal være nemt at bestille, betale og fakturere en vare. Derfor er Region Midtjyllands indkøbssystem – det, der i gamle dage blev kaldt ILM – blevet opgraderet og moderniseret, så det er nemmere at betjene.

Fremover kalder vi systemet for RM Indkøb. Fordelen ved at bestille varer i RM Indkøb er, at systemet automatisk sikrer, at du får varen til den pris og under de vilkår, som er aftalt med hele regionen. Du er også sikker på, at den rette betaling når frem til rette tid til den rette leverandør.

Ved bestilling gennem RM Indkøb er du desuden med til at sikre, at vi får et samlet overblik over forbruget af varer i Region Midtjylland. Den viden skal vi bruge, når vi henter nye tilbud på varer hjem.

Til formålet er lavet en lille animationsfilm, der fortæller om regionslageret, hvorfor man skal bruge RM Indkøb mm og hvordan man gør.

Filmen kan ses på Koncern Intra.

Hvis du har brug for at vise filmen UDEN for intranettet, så kan du se den her.


For yderligere information er du velkommen til at kontakte hospitalsdirektør Poul Michaelsen på tlf. 2137 5007 og koordinator Lilian Dissing Pedersen på tlf. 7843 8685.